Hello Kitty
Hello Kitty існує вже майже 40 років. У 1974 році компанія Sanrio випустила в продаж звичайний пластиковий гаманець із зображенням Hello Kitty. До цього багато сил і часу було витрачено власником компанії Сантаро Цудзі на пошук вдалого образу. Коли гаманець став неймовірно популярним, всі зрозуміли, що персонаж, який подобається всім, знайдений - це дівчинка-кішечка Hello Kіtty.
Популярність Hello Kitty постійно зростає, і зараз у світі випускається понад 50 000 товарів під цим брендом. Hello Kitty отримує престижні нагороди і постійно завойовує нових прихильників. На даний момент Hello Kitty входить в 50 найдорожчих світових брендів.
Дівчинка-кішечка завжди привітна, мила, приваблива і цікава, вона з'являється на різноманітних товарах і робить їх ще цікавіше.
Hello Kitty чуйно реагує на новітні тенденції, залишаючись на піку популярності і відповідаючи уподобань своєї аудиторії, яка неймовірно широка - від самих маленьких дівчаток, яким Hello Kitty купують мами, і до дорослих і серйозних леді.
Hello Kitty несе вічні цінності - людське спілкування, щирість, дружбу, тепло родини, що дозволяє їй зберігати незмінну популярність у дівчаток і мам у всі часи і при будь-якій моді
Популярність Hello Kitty постійно зростає, і зараз у світі випускається понад 50 000 товарів під цим брендом. Hello Kitty отримує престижні нагороди і постійно завойовує нових прихильників. На даний момент Hello Kitty входить в 50 найдорожчих світових брендів.
Дівчинка-кішечка завжди привітна, мила, приваблива і цікава, вона з'являється на різноманітних товарах і робить їх ще цікавіше.
Hello Kitty чуйно реагує на новітні тенденції, залишаючись на піку популярності і відповідаючи уподобань своєї аудиторії, яка неймовірно широка - від самих маленьких дівчаток, яким Hello Kitty купують мами, і до дорослих і серйозних леді.
Hello Kitty несе вічні цінності - людське спілкування, щирість, дружбу, тепло родини, що дозволяє їй зберігати незмінну популярність у дівчаток і мам у всі часи і при будь-якій моді